Is uw Jupiler goed getapt?

Communication / News

JUPILER_pack-NL_1Met de nieuwe campagne 'Volharding in elke druppel' wil Jupiler haar kwaliteitsstandaard benadrukken. Het Luikse biermerk groeide mede door de constante kwaliteit uit tot het meest populaire biermerk in België, zo zegt men bij AB InBev. En met deze nieuwe campagne en het HTS-kwaliteitslabel voor horecazaken wil Jupiler consumenten naar de beste kwaliteit in de Belgische pilsmarkt leiden.HTS-quality-label-sticker Jupiler "Wanneer consumenten bevraagd worden over de sterkte van Jupiler dan komen twee zaken steeds naar voor: kwaliteit en verfrissing", zegt Dimitri Van Loock, Jupiler Marketing Manager bij AB InBev. "Er is niets moeilijker dan een goede pils brouwen maar het is eveneens niet vanzelfsprekend om het bier ook op een kwalitatieve manier tot bij de consument te krijgen. Het vergt volharding, zowel van brouwer als van horeca uitbaters. Bier is immers een natuurlijk en levend product en moet dan ook met de nodige zorg behandeld worden".

Met Horeca Technical Services (HTS) beschikt AB InBev over een dienst die de horeca uitbater bijstaat in het leveren van vakmanschap en service. Horeca-uitbaters die minder aandacht besteden aan de door klanten gevraagde kwaliteit lijden snel tot 11% volumeverlies, zo blijkt uit HTS-data. Horeca uitbaters die getraind zijn door HTS, een onderhoudsabonnement hebben en deze beste praktijken ook toepassen krijgen een HTS kwaliteitscertificaat en een sticker met het kwaliteitslabel om aan de deur te bevestigen. AB InBev heeft momenteel een nieuwe campagne lopen om deze boodschap onder de aandacht te brengen: "Consumenten moeten weten dat een Jupiler-café met HTS-label garant staat voor de beste pilssmaak in de markt."