Isabelle Rossier en Ivana Vilusic versterken Initiative. De eerste gaat aan de slag als client advisor en zal de relaties met enkele topklanten van het bureau verzorgen, zoals BMW/MINI. Gesterkt door 23 jaar ervaring draagt zij een ijzersterke kennis in mediaplanning aan. Zij heeft voor talloze merken gewerkt, waaronder Nestlé, Fiat of L’Oréal. Ook Ivana Vilusic is, met haar 19 jaar ervaring en expertise in digital –meer bepaald in strategie – allesbehalve een nobele onbekende.Deze twee ervaren vrouwen hebben iets gemeenschappelijks, want beiden zijn hun carrière begonnen bij IPG Mediabrands: Isabelle Rossier als mediaplanner bij UM en Ivana Vilusic als digital mediaplanner & mediabuyer bij Fastbridge.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]