Isobar heeft de pitch gewonnen voor editie 2020 van Tournée Minérale, een initiatief van Stichting tegen Kanker en het Vlaams expertisecentrum Alcohol en andere Drugs (VAD) waarbij alle Belgen uitgenodigd worden om in februari een maand lang alcohol te mijden.
Isobar zal een campagne bedenken waarbij een maximum aantal Belgen aangezet wordt om deel te nemen aan een echte nationale rendez-vous. Jonathan Deleener, communicatiemedewerker VAD : « Na drie edities was de tijd rijp om een frisse wind door de campagne te jagen. De pitch van Isobar overtuigde ons met een aanpak die toelaat om onze lokale partners te activeren, en te kunnen tonen dat de campagne ‘leeft’. Het enthousiasme van het Isobar-team tijdens de pitch werkte alvast aanstekelijk. We zijn benieuwd naar het resultaat ! »
Fred Dorsimont, managing director Isobar is opgezet met deze nieuwe opdracht: « Tournée Minérale is een schitterende en substantiele kans om een gezonde levensstijl aan te wakkeren. Het is net daarom dat we de briefing beschouwd hebben als meer dan een communicatief project. We hebben de campagne opgevat als een uitdaging in gedragsverandering.»
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]