Isobar trakteert zichzelf op een Tournée Minérale

Crea / Media / News

lwater eau evi-xu-dOhJtfXJZfw-unsplashIsobar heeft de pitch gewonnen voor editie 2020 van Tournée Minérale, een initiatief van Stichting tegen Kanker en het Vlaams expertisecentrum Alcohol en andere Drugs (VAD) waarbij alle Belgen uitgenodigd worden om in februari een maand lang alcohol te mijden.
Isobar zal een campagne bedenken waarbij een maximum aantal Belgen aangezet wordt om deel te nemen aan een echte nationale rendez-vous. Jonathan Deleener, communicatiemedewerker VAD : « Na drie edities was de tijd rijp om een frisse wind door de campagne te jagen. De pitch van Isobar overtuigde ons met een aanpak die toelaat om onze lokale partners te activeren, en te kunnen tonen dat de campagne ‘leeft’. Het enthousiasme van het Isobar-team tijdens de pitch werkte alvast aanstekelijk. We zijn benieuwd naar het resultaat ! »
Fred Dorsimont, managing director Isobar is opgezet met deze nieuwe opdracht: « Tournée Minérale is een schitterende en substantiele kans om een gezonde levensstijl aan te wakkeren. Het is net daarom dat we de briefing beschouwd hebben als meer dan een communicatief project. We hebben de campagne opgevat als een uitdaging in gedragsverandering.»