Dit voorjaar breidde HeadOffice uit met vier nieuwe krachten. Met de juiste mensen op de juiste plaats maakt het contentmarketingbureau uit Leuven zich klaar voor de toekomst. Een toekomst waarin contentstrategie- en creatie méér dan ooit een cruciale rol spelen voor merken en hun klanten.
Aan het accountteam werd extra accountpower toegevoegd. Zo zijn met Joyce Berrier en Elise De Pauw twee straffe én gedreven accountmanagers gestart bij HeadOffice.
Joyce Berrier werkt sinds kort als accountmanager op Samsung en Lapperre. Ze deed ervaring op bij Nelson Group en Randstad Group. Als fervent hardloopster zet Berrier bij HeadOffice haar beste beentje voor om voor élk project en élke klant goud binnen te halen. “Klantenservice is superbelangrijk voor mij. Ik wil dan ook net dat tikkeltje meer doen om klanten van hun sokken te blazen.”
Elise De Pauw sluit zich ook aan bij het accountteam. Ze werkt als accountmanager voornamelijk voor Zespri. Ze bouwde ervaring op bij Done by Friday en Springbok Agency. De Pauw is een organisatietalent en wil bij HeadOffice voor een goede balans zorgen tussen de wensen en vragen van de klant enerzijds en de interne experts anderzijds. “Met deze mix wil ik écht het verschil maken. Happy clients & happy colleagues = happy me!”
Het creatieve team krijgt versterking met Elena Brepoels. Tot voor kort was ze aan de slag bij Trendhuis, maar nu start ze als grafische designer in print bij HeadOffice. Ze zal haar creativiteit loslaten op klanten als Socialistische Mutualiteit en Federale Verzekering. “Mijn sterkte? Dat is mijn flexibiliteit. Als designer kan ik me goed aanpassen aan verschillende stijlen.”
Tot slot vind je aan het onthaal vanaf nu de glimlach van Amanda Toro. Zij deed ervaring op in gelijkaardige functies en spreekt maar liefst vijf talen.