It’s nine o’clock somewhere voor Huawei

De Chinese telecomgigant Huawei kiest na een pitch het nieuwe fusiebureau Nine o’clock somewhere als partner om hun digitale aanwezigheid in België te versterken. Het pasgeboren bureau, dat bestaat uit een fusie tussen ContentCowboys en The Parking Lot, haalt met Huawei een eerste grote speler binnen waarmee ze hun positionering van 'creative content meets innovation' ten volle kunnen uitspelen. « Huawei past voor ons perfect binnen het Nine o’clock somewhere verhaal, we kijken dan ook erg naar uit naar een samenwerking met de focus op sterke storytelling en een échte impact op hun bottom line », vertelt Geert Desager, ceo van Nine o’clock somewhere. Ook bij Huawei zijn ze enthousiast over de samenwerking: « Nine o’clock somewhere heeft ons overtuigd met hun ambitie en know how in combinatie met de nodige dosis creativiteit. Drie factoren waar wij vandaag als derde grootste speler op de smartphonemarkt en dankzij onze Make It Possible filosofie, ook het verschil mee willen maken », aldus Dirk Pauwels, country manager van Huawei Belgium.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]