BARC, het internationale onderzoeksbureau voor data en analyse, heeft Ivan Schotsmans aangesteld als hun officiële vertegenwoordiger in België. Hiermee biedt BARC Belgische bedrijven toegang tot diepgaand onderzoek dat specifiek gericht is op de Belgische markt, waardoor bedrijven gefundeerde, data-gedreven beslissingen kunnen nemen.
"BARC levert onafhankelijke onderzoeks- en adviesdiensten op het gebied van data-, analyse- en AI-technologieën en best practices", zegt Ivan Schotsmans, BARC's ambassadeur voor België. "Ons portfolio sluit perfect aan bij de behoeften van bedrijven op de Belgische markt die datagedreven zakelijke beslissingen willen versnellen."
Met ruim 25 jaar ervaring helpt BARC organisaties wereldwijd om data-gedreven te werken via strategieën voor datastructuur, organisatie en softwareselectie.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]