Jacobs Douwe Egberts belooft heerlijke koffievariaties

Jacobs Douwe Egberts Professional België lanceert Promesso, een internationaal koffieconcept met een nieuwe technologie, een stijlvolle koffiemachine en een premium kwaliteitskoffie. Met Promesso kan iedereen zijn of haar koffievariaties zelf creëren via een gebruiksvriendelijk touchscreen, volledig afgestemd op persoonlijke voorkeuren. Het bedrijf mikt met Promesso op het hogere segment van de zakelijke markt. "Promesso is ontwikkeld voor bedrijven die een hoogkwalitatieve en innovatieve koffieoplossing zoeken met een hoge mate van gemak. We denken hierbij aan advocatenkantoren, adviesbureaus, hotels, maar ook autodealers. Ze willen de kwaliteit van verse bonenkoffie, maar niet te veel tijd besteden aan het onderhoud van een espressozetsysteem," vertelt Evi Baeten, marketingdirector van Jacobs Douwe Egberts Professional.
De lancering van Promesso wordt ondersteund door een internationale campagne met in de hoofdrol de Amerikaanse acteur Gabriel Macht, bekend van de populaire advocatenserie Suits. Promesso is vanaf deze week verkrijgbaar via JDE Professional België.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]