Jacqueline Cox wordt chief commercial officer bij Serviceplan België. Zij zal CEO Peter Vande Graveele bijstaan voor de commerciële ontwikkeling van de agencygroep.
In een snel veranderende markt is het broodnodig dat de verschillende expertises van de Serviceplan Group verpakt in de verschillende agency-proposities op een continue manier in de markt worden gezet, zo luidt het. Jacqueline Cox zal hier de spil voor zijn en de coördinerende factor voor alle bureaus uit de groep (Serviceplan, Plan.Net, Mediaplus, Solutions, Mediascale, 20Something en Neverest). “Jacqueline kan verder bouwen op een commerciële ervaring in de agency-sector van ca 20 jaar. Jacqueline kent dus de Belgische adverteerdersmarkt als geen andere en heeft een ongelooflijke energie en commerciële spirit die ze nu met heel veel plezier overbrengt op de verschillende teams in alle agency's,” aldus Peter Vande Graveele.
Naast haar rol om de business development in goeie banen te leiden, zal ze ook instaan voor het coachen van de commerciële talenten binnen de Serviceplan Group en zal zij meehelpen met alle managing directors om de 'client satisfaction' gevoelig te laten stijgen in alle bureaus.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]