Jan (aka Jean) Dejonghe verlaat VTM

Naar aanleiding van een aantal verschuivingen binnen het team, heeft Jan Dejonghe besloten VTM te verlaten. Dejonghe stond mee aan de wieg van VTM Creative, het interne eengemaakte team dat alle communicatiedisciplines en -talenten van VTM verenigt. Onder zijn creatieve leiding werd een nieuwe manier van werken geïntroduceerd, wat resulteerde in een 360° communicatiestrategie voor VTM en VTM GO.
Dirk Lodewyckx, algemeen directeur radio, tv & streaming, vertelt: "Ik wil Jean uitdrukkelijk bedanken voor zijn creatieve visie, zijn warme aanpak en zijn passie voor televisie. Als icoon uit de reclamewereld bracht Jean een frisse wind in de communicatie van ons merk en onze programma’s. Dankzij de oprichting van VTM Creative werden de campagnes creatiever, coherenter en digitaler. Ik wens Jean alle succes toe in zijn geweldige carrière."
"Tv-programma’s en zenders zijn echt geweldig leuke producten om mee aan de slag te gaan. Nog uitdagender was het om mee te mogen werken aan een nieuwe visie en dynamiek binnen een heel gedreven en getalenteerd team. Ik neem deze twee mooie jaren bij VTM Creative mee als waardevolle ervaring in mijn rugzak naar de volgende uitdaging," zegt Jan Dejonghe zelf.
Dejonghe blijft nog aan boord tot 30 augustus 2024 en zal samen met het team alle lopende projecten verder begeleiden.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






