Jan Algoed, met 35 jaar ervaring in de reclame als creatief en strateeg, maakt de overstap van outbound naar inbound marketing. Dat doet hij bij Dallas, platinum partner van Hubspot (waar iedereen ook een inbound-certificaat heeft). Als senior creatief zal hij vooral samenwerken met Stijn Gansemans.
Algoed heeft Germaanse Filologie gestudeerd. Hij is in 1984 in de reclame begonnen als copywriter. In 1994 ontdekte hij het internet. Sindsdien is hij zijn digitale marketing-vaardigheden verder blijven ontwikkelen. Het grootste deel van zijn loopbaan is hij online creatief directeur geweest bij BBDO. Daar heeft hij onder meer gewerkt voor merken als Volvo, Pepsi, Telenet, Base, Proximus en Sony Mobile. Ook bij digital content crew Linkman en bij Havas verdiende hij zijn strepen. Zelf heeft hij verschillende Hubspot-certificaten op zak.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]