Jan-Dries Daans vindt thuis bij Dallas
Na zijn studies crossmedia management aan KdG in Antwerpen deed hij een eerste werkervaring op bij een influencermarketingbureau in Londen. Daarna kwam hij BAS op het spoor, de Belgian Advertising School, waar hij een jaar postgraduaat deed. Dallas leerde hij kennen op Effie 2018, waar Stijn Gansemans de eerste Cornet-case presenteerde en Cornet brons haalde. “Ik wil goede videocontent maken en bijdragen in projecten voor coole merken zoals Cornet. Videocontent vooral voor social en op websites. Daarvoor heb ik hier bij Dallas een studio en al het nodige materiaal. Thuis heb ik een Sony Alfa 6400. Hier een A7S II. Supercool.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]