Jan Roel van Rhee duikt in beïnvloeding en publieke manipulatie

Vandaag bepalen politici, drukkingsgroepen, wetenschappers, klimaatactivisten, verkopers enzovoort steeds meer onze keuzes. Ze gebruiken daarvoor massaal de traditionele en nieuwe media. Met zijn nieuwe boek ‘Gemanipuleerd’ wil Jan Roel van Rhee meer inzicht geven in beïnvloeding en publieke manipulatie, en wil hij mensen hun weg laten vinden in de veelheid van informatie die we vandaag krijgen rond topics zoals corona en presidentsverkiezingen.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]