Jan Roel van Rhee duikt in beïnvloeding en publieke manipulatie

Vandaag bepalen politici, drukkingsgroepen, wetenschappers, klimaatactivisten, verkopers enzovoort steeds meer onze keuzes. Ze gebruiken daarvoor massaal de traditionele en nieuwe media. Met zijn nieuwe boek ‘Gemanipuleerd’ wil Jan Roel van Rhee meer inzicht geven in beïnvloeding en publieke manipulatie, en wil hij mensen hun weg laten vinden in de veelheid van informatie die we vandaag krijgen rond topics zoals corona en presidentsverkiezingen.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





