Na meer dan 8 jaar als head of design bij Bowling Brands maakt Jan Sidgwick de sprong naar Lucy. Hij verdiende zijn strepen en eremetaal met design voor Jaegher, Unibet, Kanal Centre Pompidou, Museum Leuven, Marcel de Bruxelles, Toerisme Vlaanderen, Quick-step, Rabobank en vele andere. Jonas De Wit, managing director Lucy: “Wij zijn merkenbouwers en doen dat op een strategisch doordachte en creatieve manier. De visuele identiteit is een cruciaal onderdeel van een merkidentiteit. We helpen steeds vaker merken en organisaties met het bijsturen van hun branding, zowel op strategisch als op audiovisueel vlak. We breiden dat aanbod nu uit, waardoor we branding en campaigning op een efficiënte manier kunnen combineren. We zijn trots dat we een klepper als Jan hiervoor konden aantrekken. Hij is verantwoordelijk voor de uitbouw van het expertteam dat zich ontfermt over branding, design, motion design en 3D, zowel op pure brandingopdrachten, als op campagneniveau.”
Fotocredits: Sofie Coreynen