De prijsuitreiking van de wedstrijd Young Media & Channel Experts was het hoogtepunt van de UMA Get Together 'Best Media Campaigns', die dinsdag plaatsvond in de Proximus Lounge in Evere. Het publiek van 370 professionals die de genomineerde cases in 6 UMA-categorieën kwamen ontdekken, juichte de moed toe van de 16 'high potentials' (afgevaardigd door 9 verschillende bureaus: Dentsu, EssenceMediacom, Initiative, MediaCom, Phd Media, Publicis Groupe, Semetis, UM en Zigt), die op 3 mei naar de kantoren van RMB waren afgezakt om een briefing te krijgen van Yannick de Bièvre, director of marketing, customer services & analytics en Natacha Pierard, marketing communications manager bij Carrefour België.
De winnaars van de YMCE Strategy 2023 wedstrijd kregen hun prijzen overhandigd door Mark Daemen, director strategy & innovation bij Roularta Media Group, en Jean-Sébastien Delvallée, head of national account bij RMB. De gelukkigen? Janne Beke (Semetis) en Samy Belakbir (Publicis Groupe).
De Young Media & Channel Expert Awards worden georganiseerd door 360° Academy met steun van UMA (United Media Agencies) om de inventiviteit en creativiteit van jonge mediastrategen te promoten en te stimuleren. De winnaars van YMCE 2023, evenals beelden en video's van de wedstrijd en commentaar van de jury, zijn te bekijken op www.youngmediachannelexpert.org.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]