Janne Beke (Semetis) en Samy Belakbir (Publicis Groupe) winnen YMCE 2023 Edition Strategy

Awards / News

De prijsuitreiking van de wedstrijd Young Media & Channel Experts was het hoogtepunt van de UMA Get Together 'Best Media Campaigns', die dinsdag plaatsvond in de Proximus Lounge in Evere. Het publiek van 370 professionals die de genomineerde cases in 6 UMA-categorieën kwamen ontdekken, juichte de moed toe van de 16 'high potentials' (afgevaardigd door 9 verschillende bureaus: Dentsu, EssenceMediacom, Initiative, MediaCom, Phd Media, Publicis Groupe, Semetis, UM en Zigt), die op 3 mei naar de kantoren van RMB waren afgezakt om een briefing te krijgen van Yannick de Bièvre, director of marketing, customer services & analytics en Natacha Pierard, marketing communications manager bij Carrefour België.

De winnaars van de YMCE Strategy 2023 wedstrijd kregen hun prijzen overhandigd door Mark Daemen, director strategy & innovation bij Roularta Media Group, en Jean-Sébastien Delvallée, head of national account bij RMB. De gelukkigen? Janne Beke (Semetis) en Samy Belakbir (Publicis Groupe).

De Young Media & Channel Expert Awards worden georganiseerd door 360° Academy met steun van UMA (United Media Agencies) om de inventiviteit en creativiteit van jonge mediastrategen te promoten en te stimuleren. De winnaars van YMCE 2023, evenals beelden en video's van de wedstrijd en commentaar van de jury, zijn te bekijken op www.youngmediachannelexpert.org.