Voor Deutsche Bank ontwikkelde het Gentse contentmarketingbureau Jansen & Janssen (jaja, u mag ook JaJa zeggen) een reeks van drie interactieve dossiers. Eén ervan helpt kopers van een tweede verblijf in het buitenland doorheen het bos van fiscale maatregelen. Natuurlijk ben je onzeker als je een huis in het buitenland wil kopen. Waar moet je fiscaal allemaal rekening mee houden?
Voor elk land krijg je een kort video-advies van een expert. Daarnaast gaat de bank in op aandachtspunten bij de aankoop, de latere verhuur en de eventuele verkoop of schenking van het vastgoed. Men sluit af met zeven gouden tips en de mogelijkheid om verder contact op te nemen met een adviseur. Naast dit vastgoedverhaal ontwikkelde JaJa voor de bank eerder ook interactieve dossiers over de overdracht van je familiebedrijf en schenken en erven in internationale context. De dossiers tonen de kracht van de always-on marketing die veel bedrijven nu uitbouwen om hun klanten op een diep niveau te overtuigen van de manier waarop ze hen kunnen helpen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]