Serviceplan Group zet in op globalisering met de aanwerving van Jason Romeyko als worldwide executive creative director. Hij zal samenwerken met international managing partner Markus Noder, om zo de globalisering van de Europese agency group te versterken. Romeyko zal met zijn nieuwe functie de leiding krijgen over 34 bureaus.
« Met de nieuwe rol van Jason Romeyko als worldwide executive creative director heeft Serviceplan er een nieuw creatief talent bij. Deze erkenning van het belang van creativiteit is belangrijk bij het vergroten van onze global footprint, » zegt Alexander Schill, global CCO bij Serviceplan Group.
Serviceplan heeft al bureaus in verschillende landen, waaronder België, Nederland, Spanje, Frankrijk, Italië, Rusland en China. Sleutelrol in hun succes is hun speciale partnership model, dat ontwikkeld werd met het doel om de verkoop van aandelen aan het internationale netwerk te verhinderen, en hun House of Communication model, locaties waar specialisten in klassiek en digitaal adverteren onder één dak kunnen samenwerken.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]