JBC en Kom op tegen Kanker vormen de ‘grootste ploeg van Vlaanderen’

In aanloop naar het wereldkampioenschap tijdrijden en wegwielrennen lanceert JBC samen met Kom op tegen Kanker een wieler-en vrijetijdscollectie, voor alle wielertoeristen en fans van de koers. De wielertenues zijn van het bekende Italiaanse wielermerk Santini en worden exclusief bij JBC verdeeld. Beide collecties zijn een onderdeel van de ‘Gelijk nen Echte’-campagne van Kom op tegen Kanker. Samen met heel Vlaanderen wil de organisatie de ‘grootste ploeg tegen kanker’ vormen. JBC smeert alvast de benen in om de campagne te steunen: 15 tot 20% van de opbrengst gaat naar Kom op tegen Kanker.
Van 18 tot en met 26 september blaast het UCI 2021 Road World Championships honderd kaarsjes uit. Kom op tegen Kanker is official charity partner van deze speciale editie en roept iedereen in Vlaanderen op om samen de ‘grootste ploeg tegen kanker’ te vormen, de ‘Gelijk nen Echte’-ploeg.
Ine Beyen, ex-profwielrenster en reportagemaker voor Vive le Vélo, wordt kopvrouw van de ploeg: “De komende maanden zit ik als kopvrouw met Maarten Vangramberen in het ‘Gelijk nen Echte’-team van ploegleider Karl Vannieuwkerke. Samen organiseren we een resem fietschallenges. We willen op alle mogelijke manieren het enthousiasme aanzwengelen om iedereen aan het fietsen te krijgen en zo de grootste wielerploeg van Vlaanderen te vormen.”
Speciaal voor deze campagne zal JBC een wielercollectie van het bekende wielermerk Santini verkopen. Al meer dan 40 jaar produceert het Italiaanse merk kwalitatieve wielerkledij. Dankzij de collectie kunnen wielerliefhebbers de uitdagingen aangaan in stijl, volledig ‘Gelijk nen Echte’. Ine Beyen is alvast enthousiast: “Als ex-profwielrenster weet ik natuurlijk als geen ander hoe belangrijk kwalitatieve fietskledij is. Persoonlijk ben ik dan ook erg enthousiast over de Santini collectie bij JBC: dit is echt Italiaans vakmanschap. Als kopvrouw van de ‘Gelijk nen Echte’-ploeg ben ik enorm trots om de wielertenue te mogen dragen. De outfit is niet alleen mooi, je draagt ermee ook je steentje bij in de strijd tegen kanker. Het feit dat je de collectie lokaal shopt bij JBC is natuurlijk ook mooi meegenomen. Ik vind het een geweldig initiatief.”
Ben je een wielerliefhebber, maar kruip je zelf niet zo graag op de fiets? Voor zij die de zijlijn verkiezen boven het peloton brengt JBC ook een Family Stories-collectie uit met leuke truien en T-shirts met ludieke opschriften in thema, zoals ‘chasse patate’ en ‘à bloc’.
De collectie is beschikbaar vanaf begin april in alle JBC-winkels en online.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]