JBC sluit (een halve dag) de deuren

Net als vorig jaar doet JBC mee aan de nationale Buitenspeeldag, een initiatief van de Vlaamse overheid in samenwerking met Bataljong, ISB, Nickelodeon, Ketnet, Studio 100 tv en VTM Kids. Over heel Vlaanderen gaan kinderen woensdagmiddag huiswaarts zonder huiswerk en gaan tv-zenders voor kinderen op zwart, zodat ze de hele namiddag buiten kunnen spelen en ravotten. En ook bij JBC staat de feestkalender vol. Dit jaar organiseert JBC het ‘Bestival’ op haar hoofdkantoor, maar ook om en rond alle JBC-winkels bruist het van leuke activiteiten voor kinderen.
Alle JBC-medewerkers van het hoofdkantoor of shopmedewerkers van de JBC-winkels uit de buurt zijn samen met hun kinderen, neefjes, nichtjes, buurjongens en -meisjes welkom woensdag op het Bestival. Naar schatting zullen 350 collega’s en winkelmedewerkers van de partij zijn, met 230 kinderen. Niet alleen op het hoofdkantoor van JBC staat op Buitenspeeldag alles in het teken van tijd doorbrengen met kinderen. Alle 130 JBC-winkels sluiten op 24 april om 12.00 uur de deuren, zodat medewerkers hun steentje kunnen bijdragen op een officiële buitenspeeldagactiviteit in de buurt of er zelf eentje kunnen organiseren. Zo’n 37 winkels in Vlaanderen hebben zich geëngageerd om mee te helpen op een van de officiële buitenspeeldagactiviteiten. 42 winkels hebben een eigen activiteit georganiseerd zoals een wandeling voor jong en oud, een opdrachtenspel in de speeltuin of een wafelbak.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]