JCDecaux betaalt contactloos met BNP Paribas Fortis

We hadden het in PUBNews al eerder over de nieuwste campagne van BNP Paribas Fortis over contactloos betalen in coronatijden, een campagne van Publicis Groupe en Havas. Met de medewerking van Posterscope doken ondertussen ook OOH-affiches op op panelen van JCDecaux, op straat en in Brusselse metrostations. OOH is back in business, zoals we hier al eerder opmerkten.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]