JCDecaux en Verenigde Naties promoten verkeersveiligheid

De speciale gezant voor verkeersveiligheid van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, Jean Todt, en Jean-Charles Decaux, co-CEO van JCDecaux, lanceerden een nieuwe wereldwijde verkeersveiligheidscampagne van de Verenigde Naties ter bestrijding van verkeersongevallen, wereldwijd de belangrijkste doodsoorzaak voor jongeren tussen 5 en 29 jaar.
Door verkeersongevallen komen jaarlijks 1,35 miljoen mensen om het leven en raken meer dan 50 miljoen mensen gewond, vaak levenslang. In ontwikkelingslanden valt 93% van de slachtoffers. De meest kwetsbare weggebruikers (voetgangers, fietsers en motorrijders) en de armsten worden wereldwijd onevenredig zwaar getroffen.
In de komende twee jaar zal de campagne op billboards en openbare plaatsen in 80 landen verschijnen dankzij een wereldwijd partnerschap met JCDecaux. De campagne wordt in ongeveer 1.000 steden getoond en zal in 30 talen worden vertaald.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]