De speciale gezant voor verkeersveiligheid van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, Jean Todt, en Jean-Charles Decaux, co-CEO van JCDecaux, lanceerden een nieuwe wereldwijde verkeersveiligheidscampagne van de Verenigde Naties ter bestrijding van verkeersongevallen, wereldwijd de belangrijkste doodsoorzaak voor jongeren tussen 5 en 29 jaar.
Door verkeersongevallen komen jaarlijks 1,35 miljoen mensen om het leven en raken meer dan 50 miljoen mensen gewond, vaak levenslang. In ontwikkelingslanden valt 93% van de slachtoffers. De meest kwetsbare weggebruikers (voetgangers, fietsers en motorrijders) en de armsten worden wereldwijd onevenredig zwaar getroffen.
In de komende twee jaar zal de campagne op billboards en openbare plaatsen in 80 landen verschijnen dankzij een wereldwijd partnerschap met JCDecaux. De campagne wordt in ongeveer 1.000 steden getoond en zal in 30 talen worden vertaald.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]