JCDecaux haalt camera's bij borden versneld weg

In enkele shoppingcentra werden mensen aan reclameborden van JCDecaux gefilmd, een erfenis van Dooh-media, het bedrijf dat vorig jaar door JCDecaux werd overgenomen. De Morgen meldde vanochtend dat de Privacycommissie daar niet mee opgezet is en ook staatssecretaris Philippe De Backer liet zich (op Radio 1) zeer negatief uit over de gang van zaken.
JCDecaux zegt ondertussen bij monde van Veerle Colin dat men bij JCDecaux dat filmen - wat had moeten leiden tot een beter begrip van het effect van de borden - als een aflopende zaak beschouwde, wegens te weinig effectief. Een deel van de camera's is al verwijderd, de rest volgt nu snel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]