In enkele shoppingcentra werden mensen aan reclameborden van JCDecaux gefilmd, een erfenis van Dooh-media, het bedrijf dat vorig jaar door JCDecaux werd overgenomen. De Morgen meldde vanochtend dat de Privacycommissie daar niet mee opgezet is en ook staatssecretaris Philippe De Backer liet zich (op Radio 1) zeer negatief uit over de gang van zaken.
JCDecaux zegt ondertussen bij monde van Veerle Colin dat men bij JCDecaux dat filmen - wat had moeten leiden tot een beter begrip van het effect van de borden - als een aflopende zaak beschouwde, wegens te weinig effectief. Een deel van de camera's is al verwijderd, de rest volgt nu snel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]