In het hart van de Europese hoofdstad is onlangs een reeks nieuwe digitale schermen van JCDecaux geïnstalleerd. 20 nieuwe schermen zijn nu beschikbaar voor DOOH-campagnes op toplocaties zoals Louizaplein, Stefaniaplein, Zavelstraat en Ter Kamerenoever. In totaal zijn nu 300 digitale schermen beschikbaar in de 19 Brusselse gemeenten: een uitgebreid DOOH-aanbod dus voor het hele Brussels Hoofdstedelijk Gewest, ook beschikbaar in het programmatic-aanbod. De digitale ontwikkeling van JCDecaux stopt hier niet, want dit voorjaar worden digitale schermen geïnstalleerd in Antwerpen, Lier en Charleroi.
Deze toevoeging aan het digitale aanbod van JCDecaux is een meerwaarde voor de Brand Zone Louiza. Er zijn vier nieuwe digitale JCDecaux-schermen geïnstalleerd op een van de meest emblematische plekken in Brussel: het Louizaplein. Deze nieuwe digitale schermen beloven XX-zichtbaarheid en een wow-effect in combinatie met de transformatie van het plein tot een echte ervaringszone voor merken. De fully wrapped brand zone laat dus een creatieve personalisatie toe van de bushokjes aan weerszijden van het Louizaplein.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]