In het hart van de Europese hoofdstad is onlangs een reeks nieuwe digitale schermen van JCDecaux geïnstalleerd. 20 nieuwe schermen zijn nu beschikbaar voor DOOH-campagnes op toplocaties zoals Louizaplein, Stefaniaplein, Zavelstraat en Ter Kamerenoever. In totaal zijn nu 300 digitale schermen beschikbaar in de 19 Brusselse gemeenten: een uitgebreid DOOH-aanbod dus voor het hele Brussels Hoofdstedelijk Gewest, ook beschikbaar in het programmatic-aanbod. De digitale ontwikkeling van JCDecaux stopt hier niet, want dit voorjaar worden digitale schermen geïnstalleerd in Antwerpen, Lier en Charleroi.
Deze toevoeging aan het digitale aanbod van JCDecaux is een meerwaarde voor de Brand Zone Louiza. Er zijn vier nieuwe digitale JCDecaux-schermen geïnstalleerd op een van de meest emblematische plekken in Brussel: het Louizaplein. Deze nieuwe digitale schermen beloven XX-zichtbaarheid en een wow-effect in combinatie met de transformatie van het plein tot een echte ervaringszone voor merken. De fully wrapped brand zone laat dus een creatieve personalisatie toe van de bushokjes aan weerszijden van het Louizaplein.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]