JCDecaux lanceert OOH-studie in Luxemburg

JCDecaux Luxemburg heeft voor het eerst een studie gelanceerd over out-of-home reclame in het Groothertogdom Luxembourg. De regie wil betrouwbare bereikcijfers bekomen over de performantie van straatmeubilair en netwerken. Als basis voor de studie zal de trafiek in rekening worden gebracht.
JCDecaux gat voor deze studie samenwerken met Be-Mobile, internationaal actief in verkeersmeting. Be-Mobile combineert ‘floating car data’ (op basis van GPS-signalen) en ‘loop detector data’ (officiële gegevens van de overheid). Voor de analyse en de rapportering werkt Be-Mobile samen met geomarketingbedrijf MGE Data. De 'currency' die zal worden gehanteerd, is de VAC of Visibility Adjusted Contact. Hierdoor wordt het mogelijk om het totale aantal potentiële contacten te wegen in functie van het aantal personen dat het reclamepaneel ook echt heeft gezien. Daar hoort het door de University of London ontwikkelde, op eyetracking werkende algoritme 'Route' bij. En dat alles valt binnen de internationale standaarden beschreven door Esomar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]