JCDecaux neemt ‘post-buy’ campagnes onder de loep

Het JCD Digital F1 Carrefour-netwerk, aan de ingang van de winkels, viert zijn eerste verjaardag. Voor deze gelegenheid analyseerde JCDecaux 80 campagnes van 45 adverteerders.
De analyse van de kassatickets van bijna 2 miljoen kopers tonen aan dat een campagne op dit netwerk, zelfs zonder deel uit te maken van een mediamix, gemiddeld voor 42% extra omzet zorgt. Dit cijfer loopt op tot 62% extra omzet wanneer de campagne deel uitmaakt van een mediamix.
JCDecaux analyseerde ook de resultaten van campagnes in functie van de aanwezigheid van een promotie, een publiciteit in de Carrefour folder, en het effect van het soort digitale creatie (statisch of geanimeerd).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


