JCDecaux krijgt in exclusiviteit het belangrijkste reclamecontract in België op parkings van warenhuizen. Dat besliste Redevco, eigenaar van de gebouwen en parkings van de meeste hyper- en supermarkten van Carrefour. Dit contract was voordien in handen van Clear Channel Belgium. Concreet zal JCDecaux 100 verticale digitale borden van 72 inch installeren en exploiteren. De digitale borden zullen strategisch worden geplaatst aan de ingangen van de 70 belangrijkste hyper- en supermarkten in de portefeuille van Redevco. Deze 100 borden zullen wekelijks 600 digitale slots genereren. De start is voorzien in 2016. JCDecaux zal de plaats van Clear Channel overnemen, die de afgelopen 10 jaar het ‘malls’ reclame-aanbod op de parkings van Carrefour beheerde.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]