JCDecaux palmt parkings Carrefour in

JCDecaux krijgt in exclusiviteit het belangrijkste reclamecontract in België op parkings van warenhuizen. Dat besliste Redevco, eigenaar van de gebouwen en parkings van de meeste hyper- en supermarkten van Carrefour. Dit contract was voordien in handen van Clear Channel Belgium. Concreet zal JCDecaux 100 verticale digitale borden van 72 inch installeren en exploiteren. De digitale borden zullen strategisch worden geplaatst aan de ingangen van de 70 belangrijkste hyper- en supermarkten in de portefeuille van Redevco. Deze 100 borden zullen wekelijks 600 digitale slots genereren. De start is voorzien in 2016. JCDecaux zal de plaats van Clear Channel overnemen, die de afgelopen 10 jaar het ‘malls’ reclame-aanbod op de parkings van Carrefour beheerde.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]