JCDecaux shopt bij The Mint

Op 15 november opent in het kloppende hart van de hoofdstad binnenkort een nieuw winkelcentrum: The Mint. Het zal er de handelszaken op het Muntplein, nieuw leven inblazen. Ook JCDecaux zal aan dit grootse project deelnemen met een nieuwe reclamedrager: een ledscherm van 15 m² boven de ingang van de winkelgalerij die naar metrostation De Brouckère leidt. Dit scherm heeft een unieke zichtbaarheid omdat het op de kruising van de Kleerkopersstraat en het Muntplein komt, vlak tegenover de hoofdingang van de Anspachgalerij.
The Mint verwelkomt onder meer unieke winkels voor Brussel, zoals Uniqlo, Kiabi, Nyx Professional Make-up en Decathlon City, maar zal ook een nieuwe, rechtstreekse toegang tot metrostation De Brouckère bieden. Het bord zal per maand verkocht worden met een loop van maximum 6 adverteerders, en behoort tot het aanbod van JCDecaux Malls.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]