JCDecaux sleept's werelds grootste abribuscontract binnen

JCDecaux heeft in Londen 's werelds grootste abribuscontract afgesnoept van Clear Channel. Het mag in de Britse hoofdstad zo maar eventjes 4.900 abribussen van Transport for London (TfL) exploiteren. Het contract loopt acht jaar en is zowat 700 miljoen euro waard.
TfL startte in september vorig jaar een wedstrijd om zijn straatmeubilair. De Londense openbare vervoersmaatschappij zette daarmee maar liefst 15.000 verlichte 2m²-borden in competitie. Het nieuwe contract met JCDecaux past in de plannen van TfL om 3,4 miljard Britse ponden buiten zijn eigenlijke transportactiviteiten op te halen. JCDecaux grijpt het contract met TfL aan om van Londen een showcase te maken voor digitale buitenreclame. Tegen 2017 wil het er minstens de helft van zijn omzet uit digitale activiteiten putten.
Londen boomt momenteel tegen een tempo dat het niet meer gekend heeft sinds Victoriaanse tijden. Verwacht wordt dat de Britse hoofdstad tegen 2030 meer dan 10 miljoen inwoners zal tellen. Daarmee wint ze verder aan belang als strijdperk voor de media- en reclamewereld.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]