Je bent goed bezig (zeggen Orange en Publicis Groupe)

Crea / News

Je hebt veel pakjes besteld, maar je bleef ook niet bij de pakken zitten. Je vond jezelf opnieuw uit. Je vond misschien zelfs dingen uit. Je vond oude vriendschappen terug en verloor geduld wanneer die collega wéér op mute stond. En dat is OK. Want ook al bleef je vooral binnen, je durfde ook met dingen naar buiten komen en deelde, probeerde, innoveerde er op los. In tijden waar technologie steeds meer op de voorgrond komt, moeten we vooral menselijk blijven. Orange wil benadrukken dat je zelfs met goede én minder goede kantjes de toekomst kan veranderen, zolang je maar je ding blijft doen. Dat is ook meteen de nieuwe ambitie van Orange, die rekent op hun (toekomstige) gebruikers om te blijven gaan, om samen de toekomst te maken. 

Die boodschap draagt Orange uit in een poëtische reclamespot en in een printadvertentie die je meeneemt in het verhaal van het personage die vooral zichzelf mag blijven. Want ook al belt ze missed calls nooit terug, ze zit ook niet stil. En het zijn die mensen, die samen met Orange de toekomst maken.

Credits

Client (brand & contacts): Orange Belgium - Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Isabelle Hankard, Tim Thomaes 

Client Lead: Filip Van der Haegen 

Account Manager: Elke Piron

Project Manager: Marine Jonkers

Strategy Director: Jan Govaert

Creative Directors: Koenraad Lefever, Mathieu Cardon

Creatives: Catheline Leroy, Jolien Elegeert

Copywriter FR: Jean-Marc Wachsmann

Creative Retoucher: Fred Dupont

Moving Images Lead: Marc Van Buggenhout 

Moving Images Producer: Daan Feytongs

Sound Lead: Tom Garcia 

Sound Producer: Saartje Goris 

Sound Engineer: Mathias Lewis 

External production

Production house: Wenneker

Director: Shueti

Photographer: Merel Hart

Music Producer: Gregory Caron