Je bent jong en je wilt wat

Creative Belgium blikt samen met Febelmag en MM tevreden terug op de Young Creatives Day bij Sanoma in Mechelen. 130 studenten en docenten volgden het programma, dat de aanwezigen in contact liet komen met diverse aspecten van het vak. Na een gesprek met enkele creative directors kwamen de vijf love campaigns van Creative Belgium aan bod. Hieronder brengen we nog even het overzicht.| Love Camaign 1: Met geel en blauw maak je groen - Ikea - Antoinette Ribas DDB |
| Love Camaign 2: Ik ben geen racist, maar - Hand in hand - mortierbrigade - Jan Schoofs |
| Love Camaign 3: Tomorrowland - Klara - Famous - Steven Janssens |
| Love Camaign 5: Re-born to be alive - DG- Peter Baert Raygun |
| Presentatie design case Würst - Make Lemonade/ Uncompressed - Willem Van Hoof/Frederick Feyfer |
| Presentatie case De Taaltelefoon - Serviceplan - Sam De Win |
Aansluitend waren er de Sofa Sessions, een nieuwigheid dit jaar (meer hierover hier). Onthou alvast dat deze sessies snel vol zaten, en dat er sessies waren over Radio Creativity (met Tom Garcia, Leo Burnett), Magazine Creativity (met André Lafère, Sanoma), Service Design (met Antoinette Ribas, DDB), Digital Creativity (met Pieter Staes, These Days) en Branding & Design (met Frederick Feyfer, Uncompressed).
Vervolgens was er de presentatie van de StuMPA Awards en de Reel Cannes Lions Winners 2015.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


