Je Makelaar en Wavemaker verzekeren de hele zomer lang

Crea / News

Sinds juni volgt ‘Je Makelaar’ je overal in de straten van Brussel en langs de kust. Met de campagne ‘Je makelaar verzekert je over de hele lijn’ gaat Brocom een echte uitdaging aan: aanwezig zijn de eerste dagen na de lockdown. Dat ze er zijn, hadden ze bij Brocom al bewezen met een bushaltecampagne, een bijdrage aan de economische heropstart... maar dankzij deze branded tram geniet ‘Je Makelaar’ de hele zomer lang extra visibiliteit. Pendelaars of wandelaars, iedereen krijgt de kans om zijn pad te kruisen. Je Makelaar, Wavemaker en AddRetail zijn er alvast trots op.

Waarom een tram? “De afgelopen maanden hebben we onze gewoontes veranderd. Ook op het vlak van mobiliteit. Multimodaliteit is de norm geworden. Deze tram staat symbool voor de wil van de verzekeringsmakelaars om opnieuw ‘uit hun kot’ te komen na de lockdown,” klinkt het bij Brocom. “Waar je ook bent en hoe je je ook verplaatst, ‘Je Verzekeringsmakelaar’ staat voor je klaar. Hij past zich aan ieders behoeften aan.” 

Tussen nu en september staan er drie Facebook-campagnes rond mobiliteit geprogrammeerd. ‘Je Makelaar’ zet nog eens extra in de verf dat hij klaar is voor deze verandering door nieuwe vervoersmiddelen zoals elektrische fietsen en steps te verzekeren. Er worden onder meer affiches ter beschikking gesteld van de verzekeringskantoren zodat die uitgebreid kunnen communiceren naar hun klanten toe.

Op de foto: het Brocom Comité, van links naar rechts, Bart Walraet, Baloise; Marc Simons,Vivium; Kelly Schamphelaere, FVF; Michael Bonhomme, AXA; Frédéric Van Dieren, AG Insurance; Annie Courbet, Brocom; Patrick Cauwert, Feprabel.