Jean-Frédéric Francqui nieuw bij RMB

Jean-Frédéric Francqui heeft de evenementensector achter zich gelaten om van start te gaan bij F.L.A.S.H., de creatieve cel van RMB. Sinds mei vervangt hij er Emmanuel Pragana als content & creativity manager, die ervoor gekozen heeft om zich te concentreren op andere aspecten van reclame.
Francqui, afgestudeerd aan de European Communication School (ECS) in Brussel, startte zijn carrière in de evenementensector. Toch fascineert de media hem al lang: “Het is een enorme speeltuin waarvan je elk hoekje en kantje kan verkennen. De mogelijkheden zijn eindeloos, maar het leukste vind ik de creatie en realisatie van een mooie campagne.” Zijn doel bij RMB? “Grenzen verleggen en een frisse blik brengen. Veel mensen denken dat de reclamewereld zijn grenzen heeft bereikt, terwijl er nog zoveel mogelijkheden te ontdekken zijn en nieuwe kansen om te grijpen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]