Begin januari verwelkomde Head Office Jelan Vandevenne (ex-Boondoggle) als head of social media. Vandevenne zal het social team leiden en daarbij ook nauw samenwerken met de recent versterkte videocel. Head Office wil nog sneller kunnen inspelen op wat leeft in het conversatiedomein van zijn klanten, onder meer met agiele inhouse-post-production flows. Vandevenne, videoproducer van opleiding, kan dit proces alleen nog maar efficiënter maken. Daarnaast krijgt hij strategisch en creatief de taak om het ‘sociale’ reilen en zeilen van uitgedachte formats in goede banen te leiden. Hierbij zal hij ook werken aan de zijde van Pieter Berwaerts (head of strategy) en Jeroen De Jong (creative director).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]