Met de komst van Jelle De Wit verstevigt PHD Media zijn expertise in strategie en digitale transformatie. “Jelle legde een sterk professioneel parcours af binnen Zenith en Mindshare, maar vooral zijn gedrevenheid en ambitie om klanten, talent en partners tot een hoger niveau te tillen, liet onze keuze op Jelle vallen,” zegt Jo Ringoet deputy managing director bij PHD Media. “Zijn customer centric denken gecombineerd met zijn pragmatisme en geloof in data en tech vormen een directe link met het DNA van PHD, namelijk de challenger mindset. Wij zijn dan ook zeer blij om Jelle te mogen verwelkomen binnen PHD en Omnicom Media Group,” gaat Guy Gelaude, CEO van OMG, verder.
“Ik heb heel veel zin om dit nieuwe avontuur te starten en mijn schouders onder PHD te zetten. De innovatie en de kans om een transversale rol te spelen binnen het agentschap en de groep, denk maar aan het “Agency As a Platform (AAP)” model waar Omnicom Media Group koploper in is, hebben me overtuigd om vol goesting en ambitie voor PHD te kiezen,” reageert Jelle De Wit.
Jelle De Wit start op 20 maart bij PHD en zal zich in het begin vooral focussen op klantenstrategie, operational excellence en innovatie.