Jelle Deconinck verlaat eind april Barco voor een nieuwe challenge. Als digital marketing director bij Barco is ik daar verantwoordelijk voor de wereldwijde marketingstrategie en de digitale transformatie. "Tijdens mijn vijf jaar bij Barco heb ik de globale marketing geleid voor de cinemaafdeling en o.a. Barco’s nieuwe joint venture Cinionic opgestart, zegt hij. "Vanaf mei word ik brand-verantwoordelijke bij Volvo Cars. Een challenge waar ik enorm naar uitkijk, bij een fantastisch sterk merk en in een sector die volop aan het transformeren is."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]