Jelle Deconinck verlaat eind april Barco voor een nieuwe challenge. Als digital marketing director bij Barco is ik daar verantwoordelijk voor de wereldwijde marketingstrategie en de digitale transformatie. "Tijdens mijn vijf jaar bij Barco heb ik de globale marketing geleid voor de cinemaafdeling en o.a. Barco’s nieuwe joint venture Cinionic opgestart, zegt hij. "Vanaf mei word ik brand-verantwoordelijke bij Volvo Cars. Een challenge waar ik enorm naar uitkijk, bij een fantastisch sterk merk en in een sector die volop aan het transformeren is."
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]