
In de film hekelt Versprille het onbezoldigd pitchen inclusief gratis voorstellen: het vrijblijvend shoppen dient te stoppen, zegt hij, de vormgeving opnieuw naar waarde geschat. Zijn boodschap voor de cowboys (klanten én concullega’s) is duidelijk: "Houd jullie broek aan en stop met onze sector kapot te maken." Tegelijkertijd wil hij als docent startende grafici op het belang wijzen van een eerlijke prijs in functie van de opdracht en om niet zomaar ontwerpen te kakken tegen bodemprijzen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]