Jens Versprille toont middenvinger


In de film hekelt Versprille het onbezoldigd pitchen inclusief gratis voorstellen: het vrijblijvend shoppen dient te stoppen, zegt hij, de vormgeving opnieuw naar waarde geschat. Zijn boodschap voor de cowboys (klanten én concullega’s) is duidelijk: "Houd jullie broek aan en stop met onze sector kapot te maken." Tegelijkertijd wil hij als docent startende grafici op het belang wijzen van een eerlijke prijs in functie van de opdracht en om niet zomaar ontwerpen te kakken tegen bodemprijzen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]