De JEP (Jury voor Eerlijke Praktijken) ging niet in op klachten over advertenties of campagnes van Jims, Group S en FrieslandCampina. Over Albatros Liquors en Damart was de JEP minder positief. Albatros Liquors was volgens de JEP nonchalant met de woordkeuze in het licht van het Convenant inzake reclame voor en marketing van alcoholhoudende dranken en was een wettelijke slogan vergeten op de website en op de Facebookpagina. Damart wekte dan weer de indruk dat geadresseerden deelnamen aan een wedstrijd, al is er in de feiten sprake van wedstrijd noch jury. Beide bedrijven kunnen nog in beroep gaan.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]