JEP: Jims, Group S en FrieslandCampina: OK!

De JEP (Jury voor Eerlijke Praktijken) ging niet in op klachten over advertenties of campagnes van Jims, Group S en FrieslandCampina. Over Albatros Liquors en Damart was de JEP minder positief. Albatros Liquors was volgens de JEP nonchalant met de woordkeuze in het licht van het Convenant inzake reclame voor en marketing van alcoholhoudende dranken en was een wettelijke slogan vergeten op de website en op de Facebookpagina. Damart wekte dan weer de indruk dat geadresseerden deelnamen aan een wedstrijd, al is er in de feiten sprake van wedstrijd noch jury. Beide bedrijven kunnen nog in beroep gaan.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]