
Een televisiespot van Basic-Fit mag volgens de JEP (Jury voor Eerlijke Praktijken) niet langer worden verspreid in de bestaande vorm. Volgens een klager wordt ten onrechte de indruk gewekt dat men gratis kan sporten, de JEP gaat daarmee akkoord (maar beroep is nog mogelijk). Dat laatste geldt ook voor een beslissing over een televisiespot van VOO. Uit die spot zou men onterecht kunnen afleiden dat men met de nieuwe évasion-box àlle programma's van alle zenders kan (her)bekijken, wat niet het geval is. Tot slot wordt ook betFIRST gevraagd om een televisiespot voor onlinekansspelen te wijzigen of stop te zetten wegens misleidende reclame. Zie www.jep.be voor de volledige beslissingen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]