De Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) beraadde zich deze week over vijf dossiers. Vorige week waren er klachten over campagnes van Mercedes-Benz en D'Ieteren-Volkwagen, deze week was het de beurt aan Fiat Chrysler Auto, voor een campagne voor Jeep Renegade. Die auto reed vlotjes op een strand dat volgens een klager te veel op onze kust leek. En daar mogen auto's helemaal niet rijden! De JEP volgde de redenering van de klager. Aanpassen dus!
Campagnes van Bacardi-Martini (en Bananas), Pearle, Nutricia en Nestlé Belgilux doorstonden daarentegen de JEP-toets. Zoals altijd is nog verzet tegen deze beslissingen mogelijk.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]