De AI-revolutie is in volle gang: kunnen merken de vele kansen benutten die AI hen zal bieden of zullen ze achterblijven? Ervan overtuigd dat deze technologie het landschap van marketing en digitale communicatie grondig zal herdefiniëren, heeft Jeremy Coxet, voormalig directeur van Vanksen, besloten om samen met Gregory Camus (eveneens ex-Vanksen) een nieuw avontuur aan te gaan. Samen lanceren ze een nieuw bureau dat technologie en menselijke kennis samenbrengt: AIxH (AI x Humans). Het bureau heeft een duidelijke missie: merken helpen om zich aan te passen aan het nieuwe tijdperk van AI en er eveneens ook groei mee te genereren. AIxH zal operen vanuit drie vestingen: Luik, Luxemburg en Parijs.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]