Jeremy Coxet en Gregory Camus (ex-Vanksen) lanceren agency AIxH

De AI-revolutie is in volle gang: kunnen merken de vele kansen benutten die AI hen zal bieden of zullen ze achterblijven? Ervan overtuigd dat deze technologie het landschap van marketing en digitale communicatie grondig zal herdefiniëren, heeft Jeremy Coxet, voormalig directeur van Vanksen, besloten om samen met Gregory Camus (eveneens ex-Vanksen) een nieuw avontuur aan te gaan. Samen lanceren ze een nieuw bureau dat technologie en menselijke kennis samenbrengt: AIxH (AI x Humans). Het bureau heeft een duidelijke missie: merken helpen om zich aan te passen aan het nieuwe tijdperk van AI en er eveneens ook groei mee te genereren. AIxH zal operen vanuit drie vestingen: Luik, Luxemburg en Parijs.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]