Jeroen Bouserie aan de slag bij iO

News / People

End-to-end agency iO verwelkomt Jeroen Bouserie als marketing automation consultant. Hij brengt meer dan 20 jaar ervaring in strategie, business development, en marketing automation met zich mee. Bouserie versterkt de diepgaande marketingexpertise van de campus in Gent.

Net na de dot-com bubble begon Jeroen Bouserie digitale initiatieven op te zetten in de media (Clickx!, Spotter, VUM/Corelio) en deed hij ervaring op met online adverteren, strategie, CRM, en marketing automation (4C Consulting, The Reference). Hij hielp Napoleon Games als CRM Manager ook uitgroeien van een familiale organisatie tot een nationale speler met internationale ambities. “iO is een fascinerend groeiverhaal aan het schrijven, en daar wilde ik graag een deel van uitmaken. Ik zie hier heel wat opportuniteiten voor persoonlijke en professionele groei. En dat mijn pendelafstand ineens wordt gehalveerd, is natuurlijk ook mooi meegenomen,” zegt Jeroen Bouserie. Bij iO gaat bij aan de slag voor organisaties als SBS, Mediahuis, Atlas Copco, Uitgeverij VAN IN, en SD Worx. Hij komt terecht in een jong team op Campus Gent, waar hij nauw gaat samenwerken met head of CX Platforms Sebastiaan Van Dingenen: "We merkten snel dat Jeroen over de nodige ervaring en maturiteit beschikt om een waardevolle bijdrage te leveren op vlak van strategie, pre-sales, marketing automation, en CRM. We zijn enorm blij dat hij bij het team is gekomen.”