In Nederland pakt TELE2 uit met een campagne met De Jeugd van Tegenwoordig in de rol van De Ouderen van Tegenwoordig. Het Belgisch productiehuis Caviar maakte met regisseur Henry Scholfield de spot voor bureau Indie Amsterdam. TELE2 wil met deze campagne aantonen dat oudere generaties net zoveel data consumeren als jongeren. Het populaire trio van de Jeugd van Tegenwoordig werd voor de gelegenheid veertig jaar ouder gemaakt. Onder de slogan 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' genieten De Ouderen van Tegenwoordig van hun pensioen en laten ze zien goed over weg te kunnen met de hedendaagse techniek.
Executive producer Eva Van Riet, die samen met Georgie MacEchern aan het roer staat van Caviar Amsterdam, is erg opgetogen over deze nieuwe spot: "Eerder maakte onze regisseur Henry Scholfield de 'Because I Can'-spot voor TELE2 in Nederland. Dat was al een hit, dus we zijn blij dat we er een leuk vervolg aan mochten breien."
https://www.youtube.com/watch?v=XO9uqyFgTh0
Credits
Creative agency: Indie Amsterdam
Production Company: Caviar
Director: Henry Scholfield
Executive Producer: Eva Van Riet
Producer: Steyfkens Cléo
D.O.P.: Dimitri Karakatsanis
Editor: Johnny Rayner
Post-Production company: Darlings Post Productions
Muziek: De Jeugd Van Tegenwoordig
Geluid: Audentity Niels Den Otter studio Alfred Klaassen
Production Service: ALIBI Film Production Services
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]