Jo Van Crombruggen naar Eleven

Eleven Sports Belgium versterkt het team met de aanwerving van Jo Van Crombruggen. Die wordt als head of marketing verantwoordelijk voor de marketingstrategie van het netwerk, de campagnes en partnerships. Hij rapporteert aan de managing director voor België en Luxemburg, Anouk Mertens.
Jo Van Crombruggen was voorheen marketing director bij Medialaan (Kanaal2, nu Q2), SBS Belgium (Vier & Vijf) en Mediahuis (Jobat.be). Hij beschikt over een uitgebreide en relevante expertise in digital transformation die hij heeft opgedaan tijdens succesvolle projecten voor o.a. Telenet, Proximus en Colruyt. “Jo brengt een ruim pakket media- en marketingervaring mee naar Eleven Sports. Die ervaring zal helpen bij de verdere groei van onze zenders en ons doelpubliek, ook digitaal,” zegt Anouk Mertens. “We zijn heel blij dat we hem in ons team kunnen verwelkomen.”
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]