Jo Van Crombruggen naar Eleven

Eleven Sports Belgium versterkt het team met de aanwerving van Jo Van Crombruggen. Die wordt als head of marketing verantwoordelijk voor de marketingstrategie van het netwerk, de campagnes en partnerships. Hij rapporteert aan de managing director voor België en Luxemburg, Anouk Mertens.
Jo Van Crombruggen was voorheen marketing director bij Medialaan (Kanaal2, nu Q2), SBS Belgium (Vier & Vijf) en Mediahuis (Jobat.be). Hij beschikt over een uitgebreide en relevante expertise in digital transformation die hij heeft opgedaan tijdens succesvolle projecten voor o.a. Telenet, Proximus en Colruyt. “Jo brengt een ruim pakket media- en marketingervaring mee naar Eleven Sports. Die ervaring zal helpen bij de verdere groei van onze zenders en ons doelpubliek, ook digitaal,” zegt Anouk Mertens. “We zijn heel blij dat we hem in ons team kunnen verwelkomen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]