Eleven Sports Belgium versterkt het team met de aanwerving van Jo Van Crombruggen. Die wordt als head of marketing verantwoordelijk voor de marketingstrategie van het netwerk, de campagnes en partnerships. Hij rapporteert aan de managing director voor België en Luxemburg, Anouk Mertens.
Jo Van Crombruggen was voorheen marketing director bij Medialaan (Kanaal2, nu Q2), SBS Belgium (Vier & Vijf) en Mediahuis (Jobat.be). Hij beschikt over een uitgebreide en relevante expertise in digital transformation die hij heeft opgedaan tijdens succesvolle projecten voor o.a. Telenet, Proximus en Colruyt. “Jo brengt een ruim pakket media- en marketingervaring mee naar Eleven Sports. Die ervaring zal helpen bij de verdere groei van onze zenders en ons doelpubliek, ook digitaal,” zegt Anouk Mertens. “We zijn heel blij dat we hem in ons team kunnen verwelkomen.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]