Jochen Sablon, digital business director bij Mortierbrigade

Jochen Sablon startte deze week als digital business director en neemt de digitale business van Mortierbrigade en haar klanten onder z’n vleugels. Samen met UX director Pieter Nijs zal hij ook bruggen bouwen met de andere digitale expertises in de groep, onder andere met Onlyhumans, Nextapps, Code d’Or en Today. De afgelopen negen jaar werkte Sablon bij AdSomeNoise als client service director en later als head of creative & strategy.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]