Het Amerikaanse Patch My Pc is gespecialiseerd in het automatisch updaten van meer dan 1000 applicaties voor bedrijven. Met bijna 6000 klanten zoals Subway, American Express, Adidas, Toyota, Nasdaq, Airbus, Samsung en Mastercard gaat Patch My Pc er praat op de ideale software aan te bieden om je IT efficiënter te laten lopen.
Om die boodschap zo efficiënt mogelijk te laten leven bij hun doelgroep, deed het bedrijf beroep op Joe Public Belgium voor een merkcampagne gericht naar IT’ers. En als er iemand wat extra aandacht verdient, dan zijn zij het wel. Van hen worden namelijk vaak onrealistische dingen verwacht.
Keep IT real
Omdat Hollywood vaak de bron is van die onrealistische verwachtingen, werd ‘Keep IT real’ de aftiteling van vijf wel heel korte actiefilms. In elke video zien we een clichématig doemscenario uit een actiefilm. Telkens wordt er van een of ander IT-wonderkind verwacht dat hij de wereld op magische wijze kan redden. Of dat realistisch is, moet je vooral zelf zien.
De campagne zal lopen in de Verenigde Staten en Europa.
Credits
· Client : Patch My PC
· Client Contact: Maarten Follaets, Justin Chalfant, Marie Chalfant, Cory Mathis, Anastaciia Kuz, Natalie Diller, Caitlan Nguyen
· Agency : Joe Public Belgium
· Creation: Manuel Ostyn, Pieter Staes
· Strategy : Mélanie Dalla-Riva
· Production Company: AKA De Mensen
· Director: Jasper Declercq
· Producer: Eline Rousseau
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]