Joe Public en Springbok nemen hap uit My Burger King-app

Zin in een Whopper? De snelste weg is via de app "My Burger King". Dat maakt de nieuwe campagne van het hamburgermerk op hun typische, niet al te serieuze manier duidelijk.
Met de digitale activatie kan je bovendien een gratis Whopper ontvangen: download gewoon de app en deel een screenshot zoals de campagnebeelden op @burgerkingbe. De campagne werd door Joe Public en Springbok uitgewerkt op sociale media, in digitale kiosken, POS-posters en via influencers.
Credits
Client: Burger Brands Belgium – Burger King
Contacts: Laurens Marynissen, Lien Justé, Céline Van Mileghem
Agency: Joe Public Belgium & Springbok
Creation: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Strategy: Mélanie Dalla-Riva
Client Service Director: Jens Standaert
Account Manager: Nell Demeestère
Photography: Britt Guns
Influence marketing: BeInfluence
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]