Joe Public en Springbok nemen hap uit My Burger King-app

Zin in een Whopper? De snelste weg is via de app "My Burger King". Dat maakt de nieuwe campagne van het hamburgermerk op hun typische, niet al te serieuze manier duidelijk.
Met de digitale activatie kan je bovendien een gratis Whopper ontvangen: download gewoon de app en deel een screenshot zoals de campagnebeelden op @burgerkingbe. De campagne werd door Joe Public en Springbok uitgewerkt op sociale media, in digitale kiosken, POS-posters en via influencers.

Credits
Client: Burger Brands Belgium – Burger King
Contacts: Laurens Marynissen, Lien Justé, Céline Van Mileghem
Agency: Joe Public Belgium & Springbok
Creation: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Strategy: Mélanie Dalla-Riva
Client Service Director: Jens Standaert
Account Manager: Nell Demeestère
Photography: Britt Guns
Influence marketing: BeInfluence

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





