Johan Vrancken aan het roer van Nielsen Belgie en Nederland

Johan Vrancken heeft met ingang van 1 april 2019 de rol van algemeen directeur van Nielsen België en Nederland overgenomen. Vrancken heeft een carrière van 20 jaar in diverse management-, start-up- en brand marketing functies en was onlangs nog directeur van Nielsen Singapore. Daarvoor leidde Vrancken Nielsen’s Innovation Practice in growth en emerging markets en was hij senior vice president Asia Pacific of Affinnova, dat later werd overgenomen door Nielsen.
“Ik kijk er erg naar uit om terug te komen naar de Benelux en verder te gaan op de succesvolle weg die Nielsen Benelux de afgelopen jaren heeft afgelegd,” zegt Vrancken. “Het is echt een spannende tijd voor Nielsen, en ik voel me bevoorrecht om dit geweldige team te leiden in de volgende fase van onze data- en technologische transformatie.”
Johan Vrancken vervangt Pedro Lima, die overgaat naar een nieuwe functie binnen Nielsen. Lima heeft Nielsen Benelux sinds januari 2016 met succes geleid als managing director.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]