De eerste dag van het BAM Marketing Congress leverde op 6 december alweer een pak nieuwe inzichten op, maar ook de namen van de twee personen die vanaf editie 2019 congresvoorzitter Jean Cornet opvolgen. Cornet was vijf jaar lang een uitstekend congresvoorzitter, het is aan het nieuwe duo om de visie van de BAM op meaningful marketing - zie het interview van PUB met BAM-voorzitter Koen Van Impe - in de praktijk om te zetten. En dat duo bestaat uit relation builder Joke Claessen en Grégoire van Cutsem (Touring, Marketer of the Year 2014).

Joke Claessen

Gregoire van Cutsem
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]